Beoordelingen van Burrito Brothers Leeuwarden

Recente recensies

5.0
Martijn van der Weide
25 november 2025

Burrito was koud toen hij aan kwam en hoewel er in de beschrijving stond dat er guac in zat was dat niet te proeven. Maar ze hebben de beste vega kip. En verder heel lekker.

Elske
25 november 2025

Wat een teleurstelling. Dik half uur te laat, lauw eten, smaakloos en gortdroge kip erin. Slappe wedges. Dit kan zoveel lekkerder en beter. Zonde van m’n geld

Amber
16 november 2025
J
14 november 2025

Kwam warm aan, goed van smaak

A
12 november 2025

Ja, lekker!

rufus
10 november 2025

het smaakte goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hidde van Raalte
10 november 2025

Altijd lekker, bestelling was optijd!

Linda
7 november 2025
Jentes
6 november 2025

Voor de tweede keer bestellen van een vegan garlic bowl is de knoflooksaus niet meegeleverd. De medium hamburger is meer doorbakken dan medium. Weet niet wat er de afgelopen jaren is veranderd maar het is er niet beter op geworden.

Sybren
2 november 2025

Het was weer heerlijk. En ik was vergeten om iets in de opmerkingen te zetten. Na een snel belletje kon het nog weer aangepast worden. Zeer attent.

jva
1 november 2025
Anoniem
30 oktober 2025
Petra
20 oktober 2025

De quesadilla is superlekker! En de burrito ook, zoals altijd. Goede communicatie over de iets vertraagde bezorging. Tevreden klant!

Jorian
13 oktober 2025

Een oprecht gepassioneerde dame in de winkel en heel lekkere burrito gegeten

Martin
11 oktober 2025
Meike Sturre
7 oktober 2025

Er zat geen kaas bij de burritos terwijl we daar wel extra voor hadden Betaald en er was gevraagd voor 1 burrito zonder tomaat en paprika en dat was gehilight op het bonnetje maar is niet gebeurd. Erg teleurstellend.

Sunnegrenda
6 oktober 2025

Prima eten bezorging duurde 1 uur

Henk Penninkhof
5 oktober 2025
Josephine
26 september 2025

Helaas was de burger volkomen koud en rouw. We hebben deze zelf nog in de pan gegooid maar het werd 'm niet meer. Aan de bowls valt weinig te verpesten, maar er zat dan wel een verkeerde saus bij. Dit was voor ons de laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjon
25 september 2025

De burrito’s waren lauw (toch lekker) Om 18.25 mail gekregen dat de bestelling onderweg was, om 19.03 werd er bezorgd.

Eva
7 september 2025
Geerben
17 augustus 2025

Super vers en mals vlees. Aanrader!

Lucas
15 augustus 2025

Was deze keer wat misgegaan maar ze hebben het keurig opgelost! Altijd tevreden.

Sybren
15 augustus 2025

Het was weer heerlijk, op tijd, warm en een ware traktatie! Burrito Brothers is mijn vaste bestelling wanneer Cambuur thuis speelt. Nieuwe eigenaar maar dezelfde kwaliteit.

Janna
12 augustus 2025
Leo Orth
8 augustus 2025

Heerlijk broodje pulled chicken en bbq beef bowl. Wordt vervolgd ;)

Sabine
4 augustus 2025

Heerlijk!

Birdy
31 juli 2025

Wederom heerlijk, helemaal prima en alles oké, lekker warm ook.

ThomD
29 juli 2025
Mariska
26 juli 2025

Helaas een teleurstelling terwijl dit 1 van onze favoriete bezorg restaurants is. Ten eerste meer dan half uur later dan aangegeven, burger bowl was koud en burger was volledig doorbakken ipv beloofde medium. Burrito was niet smaakvol zoals we gewend zijn, vlees en rijst waren droog en zat amper mango in, jammer!

Sybren
20 juli 2025

Heerlijk zoals altijd. Veel groenten en vlees. De sriracha Mayo is er lekker om bij te doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aline
17 juli 2025

I love burrito brithers, it has been my favorite take out in Leeuwarden forever. I always order the classic burrito and it is really good. But I notice that later the pieces of chicken are not as golden grilled and not as well seasoned as they used to be... They are coming rather pale and less tasty... Not sure what changed, it is still delicious, but used to be better prepared to my taste at least.

Reactie van Burrito Brothers

Hey Aline, Bedankt voor je feedback! We nemen het mee en gaan kijken hoe wij er voor kunnen zorgen dat je de volgende keer een nog betere ervaring krijgt!

Dennis
15 juli 2025
Reactie van Burrito Brothers

Hoi Dennis, Fijn dat je zo tevreden bent over de bezorging. Toch horen we ook nog graag hoe we ervoor kunnen zorgen dat we de twee extra sterren kunnen verdienen.

Ffam
5 juli 2025

Heerlijk gegeten

Reactie van Burrito Brothers

Fijn om te horen! Tot de volgende!

Arjen
4 juli 2025

Meatlovers burrito gehad met wedges en tortilla chips. Was erg goed en flinke maaltijd. Enige kleine minpuntje was dat het bakje met smokey chipotle saus was los gegaan onderweg, dus alles zat er onder, nou ja, kan gebeuren. Smaakte wel enorm goed allemaal!

Reactie van Burrito Brothers

Hoi Arjen, Wat vervelend. Mocht dit nog eens gebeuren mag je ons uiteraard bellen dan brengen we je gelijk een nieuw bakje. Smaakt wel zo lekker :D

Roos
2 juli 2025

Het is lekker eten

Reactie van Burrito Brothers

Thanks Roos :)

Emile
1 juli 2025

2x BYO bowl besteld zonder rijst, 2x met rijst gekregen. 1x kan gebeuren, maar 2x in zelfde bestelling snap ik echt niet

Reactie van Burrito Brothers

Hey Emile, Bedankt voor je feedback! We gaan het uitzoeken en hopen je in de toekomst een betere ervaring te kunnen geven

marrit
28 juni 2025

superrr erg lekjer waard voor je geld er was bij mijn bestelling even wat fout gegaan dit hebben ze keurig opgelost

Reactie van Burrito Brothers

Hey Marrit, Fijn dat we het op konden lossen. Tot de volgende :)

Birdy
13 juni 2025

Heerlijk, alles oké

Reactie van Burrito Brothers

Hi Birdy, Dankjewel!

A. Noniem
12 juni 2025

Keurig optijd door erg vriendelijke bezorger gebracht. Tortillachips was heerlijk met bijzonder lekkere smokey chipotle dip. De Vegan Garlic Burrito was zeer bijzonder. Smaak was perfect, de verhoudingen van ingrediënten zeer goed en de burrito was goed gevuld. De knoflook was goed aanwezig in geur en smaak, zonder overheersend te zijn. Al met al perfect. De service zijn zeer goed, klantgericht en gemakkelijk bereikbaar. Een aanrader!

Reactie van Burrito Brothers

Dankjewel voor je mooie review! Daar worden we blij van!

Remco
10 juni 2025

Matig in kwantiteit van het vlees. Voor de prijs die je betaald.

Reactie van Burrito Brothers

Hey Remco, bedankt voor je feedback!

Judith
7 juni 2025

Burrito kwam koud aan. Verder wel lekker.

Reactie van Burrito Brothers

Hey Judith, fijn om te horen dat je burrito toch nog lekker was! We nemen je feedback mee. Bedankt!

Renate
6 juni 2025

Heerlijk eten en zeer goed gevuld

Reactie van Burrito Brothers

Dankjewel Renate😁

Emile
5 juni 2025

Wedges aanvankelijk niet meegeleverd, wel nageleverd (waren niet zo krokant als anders). Als top is dat nalevering wel redelijk snel was, als tip om ook een goedmaker(tje) als klein gebaar voor vaste klant aan te bieden.

Reactie van Burrito Brothers

Hoi Emile, Fijn dat de nalevering zo snel was! We zullen je top en je tip meenemen en bespreken met het team.

Aranka
5 juni 2025

Top zoals altijd!

Reactie van Burrito Brothers

Hey Aranka, Thanks voor de sterren!

Frans
1 juni 2025

Prima burrito’s heb er ruim voldoende aan. Mijn eigen heb even iets opgewarmd. Op naar de volgende😊 Vriendelijke bezorger 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Burrito Brothers

Dankjewel Frans!

Niels Gijben
26 mei 2025
Reactie van Burrito Brothers

Hoi Niels, Dankjewel voor de 5 sterren! Tot snel!

Maurice
21 mei 2025

Shit was dope

Reactie van Burrito Brothers

Thanks Maurice!

Heerco
21 mei 2025

De Classic Burrito was prima te doen, maar het veranderen van de receptuur die jullie gebruiken voor de Power Burrito was een slechte keuze. Ook was een gedeelte van de rijst niet goed gekookt, net zoals de groenten waardoor het een lastige hap was. Ook denk ik dat jullie goed moeten opletten bij het rundvlees. Ik had een stukje bot in mijn burrito. Ik snap dat de toko is overgenomen, maar de daling in kwaliteit is wel echt ernstig. Bezorging was snel en op tijd.

Reactie van Burrito Brothers

Hoi Heerco, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden was met de kwaliteit van je bestelling. We hebben echter niets aan de recepturen of leveranciers veranderd. Wel hebben we naar aanleiding van bovenstaande review een onderzoek aangevraagd bij onze vleesleverancier om te onderzoeken hoe dit kon gebeuren en hoe dit in de toekomst verkomen kan worden. We zouden je hiervoor graag willen compenseren. Zou je een mailtje kunnen sturen naar contact@burritobrothers.nl? Dan lossen we het op. Alvast bedankt! Groetjes, Team Burrito Brothers

Sil
17 mei 2025

Bijna half uur te laat; zou fijn zijn als van tevoren dit wordt gecommuniceerd.

Reactie van Burrito Brothers

Hoi Sil, Ik heb je feedback intern opgepakt en met de desbetreffende personen over gesproken. we gaan kijken hoe wij dit beter terug kunne koppelen. Dankjewel voor je feedback! Groetjes, Team Burrito Brothers

Roos
27 april 2025
Reactie van Burrito Brothers

Hoi Roos, wat jammer dat je niet helemaal tevreden was over je bestelling. We strefen uiteraard voor 5 sterren en horen graag wat we de volgende keer beter kunnen doen. Zou je ons een mailtje willen sturen via contact@burritobrothers.nl? Groetjes, Team Burrito Brothers

Niek
24 april 2025

Hoge kwaliteit burrito en veel vlees!

Reactie van Burrito Brothers

Dankjewel Niek!

H
23 april 2025

Lekker eten, alleen had ik een verkeerde burrito gekregen.

Remy Nijman
20 april 2025

De kruiden zijn anders op bbq beef bowl. Is dit veranderd? Dit vinden wij jammer. Het smaakt minder naar gerookte bbq. Ook de crème Fraise zat niet bij onze bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alisia Poutsma
19 april 2025

Meer dan een uur te laat bezorgd. Aangebrande wedges en zure salade. Gevulde burrito pulled chicken, maar smaakt naar rauwkost, veel rijst en te veel saus. Samenvattend teleurstellend.

Roos Euson
18 april 2025

Heerlijk

Edwin
9 april 2025

Levering perfect op tijd. Ik had voor een Brothers Burrito gekozen en die was heerlijk en zeker groot genoeg. Bestel zeker nog een keer en probeer ik weer wat anders.

Stephanie
8 april 2025
Anoniem
6 april 2025

Was weer erg lekker! Bakje met wedges was wel maar half gevuld, maar alsnog allemaal erg smaakvol.

JT
6 april 2025

helaas een niet vegetarische burrito gekregen terwijl ik de plant-burrito had besteld. collega heeft wel gesmuld.

Anna
5 april 2025

Bedankt voor de chipjes! Gr Anna

Visser
4 april 2025

Helemaal top

Anoniem
4 april 2025

Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar.

S Schotanus
3 april 2025

Deze keer afhalen gedaan, moesten ze nog beginnen toen we er op ( de aangeklikte) tijd waren. Heeft nog meer dan een kwartier geduurd. Beetje jammer, want we eten dit graag :)

Herman Split
3 april 2025

Ietwat laat bezorgd, Wraps waren zeker niet warm, nog in magnetron moeten verwarmen 2wraps besteld de ene was zeker de helft kleiner als de andere Netjes gebeld dat er geen fruitsalade meer was Ipv 2kleine salades geleverd In de wraps als mede in de salade zat Mango deze rook en smaakte naar vis! Vaak hier besteld altijd Top, deze keer zeker niet goed Weinig Pulled chicken in de wrap wel overdadig veel wortel Hoop dat dit eenmalig was, en volgende keer de kwaliteit is die we gewend waren

Trijntje
2 april 2025

Heerlijk gegeten helemaal prima

Victoria
31 maart 2025

Mega snelle bezorging op maandagavond en zoals altijd ook goede kwaliteit en smakelijk.

Caroline
30 maart 2025

Blij dat ze weer open zijn, hele lekkere burrito’s. Let alleen wel goed op wat je krijgt want de sticker klopt niet altijd met de inhoud (vega sticker op een vlees burrito)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carmen
30 maart 2025
Mariette van Doorn
29 maart 2025

Prima! Dankjulie wel!

Rianne
29 maart 2025
E.Dijkstra
28 maart 2025

De bezorging werd door een vriendelijke jongeman gedaan. Het eten was heerlijk.

Ellis
11 februari 2025

Heerlijk als altijd!

Rineke
7 februari 2025

Heerlijk gegeten!!

Edwin
7 februari 2025

Vaak besteld bij jullie altijd top. Maar vandaag waren de burrito's koud. En daardoor van een mindere kwaliteit dan anders

Eva
7 februari 2025

Het eten was behoorlijk pittig, doordat er naar ons idee teveel saus in de burrito's zat. We hadden het fijner gevonden als de saus er los bij was geleverd, dan hadden we het zelf kunnen doseren. Verder wel lekker gegeten.

Jeroen Ponsen
5 februari 2025

Heel goed 👍

Armin
4 februari 2025
R de Vries
1 februari 2025

Prima kwaliteit en precies op tijd bezorgd

Anoniem
31 januari 2025
Miranda
29 januari 2025

Als altijd: heerlijk smaakvol en enorm vullend! Stelt nooit teleur.

Xandra
29 januari 2025
Merlijn
27 januari 2025

De Power Burrito... Lekker, hartstikke lekker!

F
27 januari 2025

Eten is echt super lekker! Bezorgers zijn vriendelijk en erg snel! Ik raad je zeker aan hier te bestellen Top aanwinst voor lwd :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
20 januari 2025
M
20 januari 2025

Totaal andere burrito gekregen dan dat ik had besteld.. verkeerde tortilla, verkeerde proteïne en toppings erin die ik niet heb gekozen..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F
14 januari 2025

HEERLIJK!!!!

Henny
13 januari 2025
Split
11 januari 2025

Was zoals altijd heerlijk en goed warm en optijd bezorgd

Josephine
10 januari 2025

Het was heerlijk! En netjes op tijd, vriendelijke bezorger.

Thom
8 januari 2025
Edwin Smidt
8 januari 2025

Top zoals altijd

Loes
7 januari 2025

Altijd heerlijke burrito’s! En bezorging stipt op tijd!

Gretha
5 januari 2025

Altijd goed! We bestellen graag bij burrito brothers. Kwaliteit is altijd prima. Eten is goed warm. En natuurlijk erg lekker 😋.

Gerard
5 januari 2025

Al van te voor bezorgtijd ingevuld voor op de avond. Complimenten aan de bezorging! Op de seconde optijd 😉💪 Burrito was geweldig gevuld. Had er nog wedges bij gedaan, die waar ietwat doorbakken. Al met al heerlijk🫶

Iris
2 januari 2025
Ollie
2 januari 2025

Tantoe lekker! Hmmmmm! Lalala

M
1 januari 2025
M
30 december 2025

Heerlijke burrito, snelle en aardige bezorger.

Brenda
21 december 2024

Het eten was weer heerlijk en de bezorging was precies op tijd!